Subject: RE: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 08:23:59 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 3:36 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe 
kinnistule ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 30. jaanuar 2025 15:35
Subject: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja 
km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule 
ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 30.01.2025

Registreerimise number: 8-1/25-003/1757-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.